دوشنبه / ۷ آبان / ۱۴۰۳ Monday / 28 October / 2024
×
برشی از ویژه‌نامه فتح غریب

مردان خداوند زنده هستند

بکشید ولی ما کشته نمی شویم و از خون شهیدمان هزاران سیدحسن نصرالله می روید تا روزی که شما دیگر حتی وجود نداشته باشید تا آینده خود را با چشمان کورتان ببینید.
مردان خداوند زنده هستند
  • کد نوشته: 1120
  • ۲۸ مهر
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    خداوند متعال در قرآن کریم در آیه ٣٠ سوره فصلت می‌فرماید: ((در حقیقت کسانی که گفتند:(پروردگار ما خداست.) سپس ایستادگی کردند، فرشتگان بر آنان فرود می آیند و می‌گویند: (هان، بیم مدارید و غمگین نباشید، و به بهشتی که وعده یافته بودید شاد باشید.))

    مسلمانان بیم زندگی ندارند و با هدف جان خود را در راه اسلام فدا می‌کنند. این وعده راستین خداوند است که شهدا زنده هستند.

    جنایتی دیگر رقم خورد، وحشی‌گری دیگری توسط سگ هار منطقه در تاریخ سیاه رژیم به ثبت رسید. مردی از امت خدا را به شهادت رساندند. زمانبندی جنایت حکایت از فلجی مطلق و کمرِ خم سازمان ملل در برابر استکبار جهانی دارد. رژیم سفاک با این کار به خیال خودش توانست ضربه‌ی مهلکی را به بدنه مقاومت وارد کند ولی این‌گونه نیست. شهادت آرزوی مردان خداست، شهادت هدف نهایی تمام کسانی است که برای خداوند شمشیر می‌زنند.

    مقاومت مسلمانان جهان در برابر رژیم نامشروع با شهادت انسان‌ها کم رنگ نمی‌شود؛ بلکه خون‌های ریخته شده برکتی برای مقاومت هستند و باعث با انگیزه‌تر شدن جبهه مقاومت می‌شوند. رژیم کودک‌کش با این جنایت گور خود را بیشتر کند و همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی در سال ١٣٩۴ فرمودند اسرائیل ٢۵ سال آینده را نخواهد دید، با این اقدام جنایت کارانه قطعا ١۵ سال آینده را نمی‌بیند و مردان خداوند را با انگیزه‌ای بیشتر به سمت خود کشیده و به سرازیری تاریخ نامشروع خود شیب تندتری می‌دهد.

    متاسفانه تفرقه ای که بین مسلمانان وجود دارد، باعث جری‌تر شدن رژیم صهیونیستی شده است و از این نقطه ضعف در جهت بیشبرد اهداف نامشروع خود نهایت استفاده را می‌کند. برای رژیم دیگر خطوط قرمز اهمیتی ندارد و فقط هدف سخیف خود را دنبال می‌کند.

    نتیجه تفرق میان مسلمانان، سلطه‌ی هرچه بیشتر دشمنان اسلام است که نتیجه‌هایش می‌شود ترور شخصیت های مهم شیعه و رزمندگان بزرگ اهل سنت و به خاک و خون کشیدن هزاران انسان بی گناه.

    وقت آن است تا حرف ولی امر مسلمین جهان را اجرا کنیم و برای یک بار هم که شده تفرق میان مسلمین جهان از بین برود و با انگیزه و هماهنگ به سمت هدف اصلی امت واحده اسلام که آزادی قدس شریف است، حرکت کنیم.

    حزب الله با از دست دادن رهبر بزرگ خویش انگیزه‌اش را از دست نمی‌دهد و همانا که رهبر معظم انقلاب فرمودند: سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در راس آن ها، حزب الله سرافراز رقم خواهد زد. حزب الله یک عقیده است نه یک سازمان؛ اشخاص در عقاید خود زندگی می‌کنند نه در دنیای خود. حذف اشخاص ضربه‌ای به مقاومت وارد نمی‌کند و فقط هدف اصلی اشخاص را که جهاد در راه خدا است تکمیل می کند.

    راه و مکتب سید مقاومت حتی در نبود وی، پرقدرت ادامه دار خواهد بود؛ حال زمان آن است تا با حکم ولی امر مسلمین هرکس در حد توان یاری رسان جبهه پیروزمند مقاومت باشد و در راه خیر گام بردارد و سبب خوشنودی امام عصر(عج) شود.

    و مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین

    بکشید ولی ما کشته نمی شویم و از خون شهیدمان هزاران سیدحسن نصرالله می روید تا روزی که شما دیگر حتی وجود نداشته باشید تا آینده خود را با چشمان کورتان ببینید.

     

     

     

    *نویسنده: مصطفی مرادی؛ مدیر مسئول سید نشریه دریچه دانشگاه زابل

    *انتشار یادداشت‌ها به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «شبکه نشریات دانشجویان ایران» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

    این یادداشت برشی از ویژه نامه “فتح غریب” است

    برای مطالعه کامل ویژه نامه کلیک کنید

    نوشته های مشابه
    نقطه سر خط
    برشی از ویژه‌نامه فتح غریب

    نقطه سر خط

    دیدگاهتان را بنویسید