دوشنبه / ۷ آبان / ۱۴۰۳ Monday / 28 October / 2024
×
برشی از ویژه‌نامه فتح غریب

نقطه سر خط

اکنون جنگ، جنگ غزه، لبنان و ایران و... با اسرائیل نیست؛ این یک جنگ جدید آشکار و پنهان جهانی است؛ این سکوت سازمان‌های بین‌المللی در مقابل کشتار مسلمین توهین به شعور آدمی است! همان‌هایی که بانگ و فریاد دانشجویان معترض آمریکایی را در نطفه خفه کردند!
نقطه سر خط
  • کد نوشته: 1127
  • ۲۸ مهر
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    «در مکتب امام حسین علیه السلام عاشق شهادت می‌شویم و در این راستا جز زیبایی نمی‌بینیم…».

    “سید حسن نصرالله”

    امسال سال خون و شمشیر است سید!

    سخت است باور تمام ماجرا…

    سخت است اینکه بنشینیم و شاهد کشته‌ شدن برادران و خواهران دینی خود باشیم.

    مگر طعم قدرت و سلطه چگونه است که زیر دندان صهیونیست‌های جنایتکار ریشه دوانده و طعم مرگ را برای مردمان جهان چشانده است. امسال سالی است که تا حق را بر جهان ننشانیم، آرام و قرار نداریم؛ حتی اگر در خون خود غوطه‌ور شویم، در دفاع از باورها و ارزش‌هایمان سکوت نخواهیم کرد! ما در کنار رهبر معظم انقلاب خواهیم جنگید؛ ما یاور و آقای خودمان را تنها نخواهیم گذاشت.

    اکنون جنگ، جنگ غزه، لبنان و ایران و… با اسرائیل نیست؛ این یک جنگ جدید آشکار و پنهان جهانی است؛ این سکوت سازمان‌های بین‌المللی در مقابل کشتار مسلمین توهین به شعور آدمی است! همان‌هایی که بانگ و فریاد دانشجویان معترض آمریکایی را در نطفه خفه کردند! همان‌هایی که در مقابل اقدامات وحشیانه اسرائیل و نسل‌کشی کودکان و تجاوز به زنان سکوت اختیار کردند!

    آن نهاد‌های جهانی که از حق و حقوق شهروندان صحبت می‌کنند، خود را مدعی و مدافع حقوق بشر می‌دانند، آن‌هایی که دم از مقابله با ظلم می‌زنند؛ حال چرا در مقابل اسرائیل کاری از پیش نمی‌برند؟ آری فتنه از درون است!

    اگر افکار عمومی در خواب نماند و بیدار باشد، با چشم دل می‌بیند که خدا هست و باطل در زمین جایی ندارد؛ خدایی هست و روز حساب فرا خواهد رسید و انسان‌های اهریمن‌صفت، جایی در تاریخ ندارند.

    مردمان جهان، آگاه و بیدار باشید!

    چه هشت میلیون صهیونیست در مقابل‌مان باشد، چه میلیون‌ها حامی صهیونیسم، در پایان، روشنی و نور از دل تاریکی و ظلمات بیرون خواهد آمد. دیگر مظلوم سکوت پیشه نمی‌کند و حق خود را از ظالم خواهد گرفت؛ این‌بار مظلوم در برابر ظالم می‌ایستد و این، نقطه‌سرخط صهیونیست و فصل جدیدی در تاریخ بشریت است.

    فصل جدیدی که با ظهور منجی عالم بشریت رقم خواهد خورد. پروردگارا به عظمتت قسم‌، سایه مقام معظم رهبری را بر ما حفظ بفرما و دردهایمان را با ظهور امام عصر(عج) تسکین ده!

     

     

     

    *نویسنده: معصومه صحت؛ سردبیر نشریه خط دانشجو دانشگاه ارومیه

    *انتشار یادداشت‌ها به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «شبکه نشریات دانشجویان ایران» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

    این یادداشت برشی از ویژه نامه “فتح غریب” است

    برای مطالعه کامل ویژه نامه کلیک کنید

    دیدگاهتان را بنویسید