دوشنبه / ۷ آبان / ۱۴۰۳ Monday / 28 October / 2024
×
آشیو روزانه : ۱۵ مهر
بوت کمپ نشریات دانشجویی استان اصفهان

بوت کمپ نشریات دانشجویی استان اصفهان

نخستین بوت‌کمپ آموزشی نشریات دانشجویی شبکه نشریات ویژه دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان برگزار شد. در این دوره آموزشی 50 فعال دانشجویی خبرنویسی، گزارش‌نویسی، سوژه‌یابی، حقوق نشریات و مهارت گفتگو را آموزش دیدند و تمرین کردند.
بوت کمپ نشریات دانشجویی استان تهران

بوت کمپ نشریات دانشجویی استان تهران

نخستین بوت کمپ نشریاتی ویژه مدیران مسئول و سردبیران نشریات دانشجویی دانشگاه‌های تهران در مرکز پژوهش های علمی و صنعتی ایران و در تاریخ ۱۱ و ۱۲ آبان ماه و با تدریس اساتید و فعالین سابق حوزه نشریات دانشجویی برگزار شد.
صدای ضربان تاریخ می‌آید

صدای ضربان تاریخ می‌آید

در روزگاری که رخوت و سکوت جامعه امروز ایران فراگرفته بود به راستی چه چیزی می‌توانست صدای ضربان تاریخ باشد؟ کمی به عقب بازگردیم.
آنچه ولایت خوانند

آنچه ولایت خوانند

ولایت پذیری فرآیندی اندیشه محور و عمل‌گرا در تبعیت محض از ولی جامعه است. ولایت به خودی خود سخن از زنجیرهای به هم پیوسته‌ای دارد که هم در ساحت اندیشه و هم در بستر عمل جلوه‌گر می‌شود. وقتی به سراغ خوانش‌ها از مقوله تبعیت از ولایت فقیه (ولایت پذیری) می‌رویم در سطح مردم، مدیران و کارگزاران کشور نمونه‌های مختلفی می‌توانیم مشاهده کنیم.
آخرین دیدار…

آخرین دیدار…

پس از چند گیت بازرسی مجموعه پاستور، وارد سالن شهید بهشتی نهاد ریاست‌جمهوری(کنار مسجد سلمان فارسی) شدیم. بچه‌ها حرف‌هایشان را می‌زدند، از تمجید گرفته تا نقد و راهکار، با دقت گوش می‌کرد و نکاتی را یادداشت می‌کرد. پس از پایان صحبت‌های نمایندگان، شروع به پاسخ کرد. تا دقایقی پس از اذان مغرب و رسیدن وقت نماز و افطار هم صحبت‌ها ادامه داشت، بعد هم نوبت به عکس یادبود و تحویل نامه به آقای رئیسی شد و من هم نامه‌ای به ایشان دادم.
اینگونه ابراهیم را پاداش می‌دهد

اینگونه ابراهیم را پاداش می‌دهد

از میان مردانی که برای مسئولیّت قد علم می‌کنند، کسانی هستند که هنوز چشم به مکتب و آرمان‌هایش دارند. نه به عنوان یک امر انتزاعی بلکه حقیقتی که می‌توان و باید به آن رسید. از میان آنان، افرادی تلاش خود را به نهایت می‌رسانند، امّا موفقیّت و شهرت به آرمان‌گرایی ویژگی هرکس نیست.