دوشنبه / ۷ آبان / ۱۴۰۳ Monday / 28 October / 2024
×
برشی از ویژه‌نامه فتح غریب

ماهیت پوچ نیاز به نابودی ندارد

"هر شهرى که توسط اسرائیلى‌‏ها محاصره شده آزاد خواهیم کرد و اسرائیل را به سقوط مى‏‌کشانیم. روزى اسرائیل چنان بترسد و در فکر باشد که مبادا از لوله سلاحمان، به جاى گلوله، پاسدار بیرون بیاید."
ماهیت پوچ نیاز به نابودی ندارد
  • کد نوشته: 1077
  • ۲۳ مهر
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    “هر شهرى که توسط اسرائیلى‌‏ها محاصره شده آزاد خواهیم کرد و اسرائیل را به سقوط مى‏‌کشانیم. روزى اسرائیل چنان بترسد و در فکر باشد که مبادا از لوله سلاحمان، به جاى گلوله، پاسدار بیرون بیاید.”

    شهید احمد متوسلیان

    در ورق ورق کتاب‌های تاریخ برای نسل آتی حک خواهد شد تنها کشوری که بارها جسارت یورش هوایی به سگ هاری به نام اسرائیل را با وجود حامیان آمریکایی و اروپایی مجهز به پیشرفته‌ترین صلاح‌های اتمی را داشت ایران بود. تنها کشوری که باوجود سخت‌ترین تحریم‌ها و مواجه با انواع تهدیدات تروریستی توانست به یکی از ابرقدرت‌ها در عرصه دفاع موشکی و پهپادی نائل آید و پس از گذشت ۷۰ سال از جنگ جهانی دوم پایگاه نظامی آمریکا را با موشک‌های خویش نابود سازد و نظم هژمونی آن را در جهان، الخصوص خاورمیانه دچار اختلال کند ایران بود.

    سیاست نظام اسلامی از ابتدا چه در زمان امام و چه حال حاضر محو ساختن رژیم صهیونیستی بوده‌است و در طول ۴۵ سال انقلاب در موقعیت‌های گوناگون با برخورد قاطعانه از مواضع جبهه مقاومت کوتاه نیامده‌ اما مع الاسف برخی افراد با واکنش‌های رسانه‌ای و قضاوت‌های ناآگاهانه خویش برای واکنش  یا عدم واکنش جمهوری اسلامی نسخه پیچی می‌کنند در حالی که هیچ درکی نسبت به آثار مخرب یک واکنش عجولانه و یا سکوت نابجا ندارند و تنها می‌خواهند که چیزی گفته باشند و خواسته یا ناخواسته با موجی همراه می‌شوند که دشمن آن را ایجاد کرده است؛ امید بر آن داریم که این مشوش ساختن اذهان عمومی، دوگانه‌سازی‌ها و تخریب مستقیم و غیرمستقیم برخی شخصیت‌های مهم کشورکه توسط برخی افراد ایجاد گشت کاملا ناخواسته بوده باشد و متوجه آن باشند که در میدان حق علیه باطل در ادوار گوناگون چنین موقعیت‌های سرنوشت‌سازی تعیین کننده ادعای خالص مدعیان جبهه حق بوده است. در این مسیر ناهموار به سمت قله باید برای وحدت امت اسلامی بیش از پیش تلاش کرد زیرا طبق وعده الهی پیروزی نزدیک است و در احقاق این وعده شاهد پژمرده شدن مظلومانه کودکان و زنان در فلسطین و لبنان بوده‌ایم و دیده‌ایم یاران باوفای رهبری را که چگونه در راه حق طالب شهادت بوده‌اند و چه شیرین به آن دست یافتند اما بدانید و آگاه باشید که این مکتب مقدس مقاومت با نبود افراد متوقف نخواهد شد و آسیب و شکست در نقطه‌ای است که سر بر زانوی غم گذاریم و از آنچه که رهبر مقاومت و سرداران غیورمان در راه آن جانفشانی کرده‌اند دور بمانیم؛ ما موظف بر ایستادگی در مقابل امپریالیسم غربی و آگاه‌سازی جهان از آرمان قدس هستیم تا هنگامی که با خون خود و یا با حضور موثر آزادسازی بیت المقدس را محقق سازیم.

    آنچه بر جهانیان واضح است وقاحت اسرائیل و حامیان گرگ صفتش است  که با خراب کردن پل‌های پشت سر دیگر راه برگشتی برای خود نگذاشته‌اند و درمنصفانه‌ترین حالت ممکن بعد از تجاوزات وقیحانه خود از جانب ایران چیزی شبیه به یک تنبیه را شاهد بودند ورنه می‌دانند قدرت نظامی ایران می‌تواند در یک حرکت تجربه ترس و وحشتی را که مردم مظلوم فلسطین در این چند ماه با گوشت و پوست خود حس کرده‌اند را در یک شب به جان و روحشان تحمیل کند و کابوسی برایشان بسازد که در خواب و بیداری بارها و بارها ببینند و بترسند. این لانه عنکبوت بداند که محو شدن و نابودی‌اش قریب الوقوع است و پاسخ گذراز خطوط قرمز جبهه مقاومت سکوت و سازش نیست؛ تمام شد آن دوره بزن و درو، اسرائیل باید به تماشای ضرب شصت موشک‌های ایرانی بنشیند وغلطی نکند.

    *نویسنده: نرگس عابدینی؛ عضو سابق کمیته ناظر بر نشریات وزارت علوم

    *انتشار یادداشت‌ها به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «شبکه نشریات دانشجویان ایران» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

    این یادداشت برشی از ویژه نامه “فتح غریب” است

    برای مطالعه کامل ویژه نامه کلیک کنید

    نوشته های مشابه
    نقطه سر خط
    برشی از ویژه‌نامه فتح غریب

    نقطه سر خط

    دیدگاهتان را بنویسید