دوشنبه / ۷ آبان / ۱۴۰۳ Monday / 28 October / 2024
×
برشی از ویژه‌نامه فتح غریب

شر مطلق

خدا را شاکریم که در این عصر مکلف به جهاد شده‌ایم؛ هرچه باشد غرق نعمت ولایتیم‌؛ و تسلیم هستیم.
شر مطلق
  • کد نوشته: 1109
  • ۲۴ مهر
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    سلام بر ملت لبنان، سلام بر حزب‌الله پیروز و سلام بر رهبر دلاور و مومن شهیدمان، سید حسن نصرالله.

    خدا را شاکریم که در این عصر مکلف به جهاد شده‌ایم؛ هرچه باشد غرق نعمت ولایتیم‌؛ و تسلیم هستیم.

    تسلیم به حق که “جاء الحق”. و سوگند به وعده خداوند که وعده خدا حق است. آن‌گاه که دیده با اخبار تار می‌کنیم و اشک با سر آستین پاک، خداوند حافظ است بر بندگان خود؛ و حق است وعده موعود. به نقل از امام موسی صدر “اگر اسرائیل با ابلیس بجنگد، ما در کنار شیطان خواهیم بود” و با توجّه به اعلام وجوب برائت از رژیم صهیونیست و اعلام همراهی با حزب‌الله با تمام اندک امکانات خود هستیم. هستیم از هر قشر و هر حزب. هستیم تا بر گوش فرزندان و طفلکان در رحم مادر بخوانیم که “اسرائیل، شر مطلق است”. می‌مانیم و می‌دانیم در انتهای تلخی‌ها “موعود” است. ما معتقدیم که روز پیروزی کامل جبهه‌ی حق بالاخره فرا می‌رسد. پس هرگونه اتفاقی هم که بیفتد، چیزی را تغییر نمی‌دهد؛ و موظفیم خودمان را در این راه بگنجانیم و تاثیر گذار باشیم. آه و ناله و حسرت نه هنر است و نه کمک کننده و نه مورد پذیرش. باید مقتدرانه به حرکت خود ادامه دهیم، سلاحمان را که زمین بگذاریم پیشانی‌مان را نشانه می‌گیرند؛ باید به نصرالله جان دوباره ببخشیم، و حیات شهدا یعنی حرکت در مسیری‌ که گشوده‌اند؛ راه نصرالله یعنی راه خدا و راه اولیاء خدا که با صبر و تداوم و نهراسیدن از دشمن خدا، نصرت الهی را درپی خواهد داشت؛ و ما در دوران چندساله اخیر بارها این را تجربه کرده و تحقق وعده الهی -ولینصرن الله من ینصره- را به چشم دیده‌ایم.

    این آزمایش بزرگ دیگری است که ما در راه خدا آن را با سرافرازی می‌گذرانیم و فهرست آزمایش‌های دیگری را که در دوران پر رنج و پر اجرِ جهاد و مقاومت، صبورانه طی کرده‌ایم با آن زینت می‌بخشیم‌ و رژیم غاصب و متجاوز و ددمنش صهیونیستی از جنایت‌های خود که به شهادت بهترین‌ها می‌انجامد هیچ بهره‌ای نخواهد برد و خون شهدا، آتش مقاومت و در راس آن جمهوری اسلامی ایران همچون وعده صادق ۱ و ۲ در برابر رژیم اشغالگر قدس را مشتعل‌تر خواهد ساخت، چرا که نهضت‌مان به فرد نیست. هرچند بزرگ، و هرچقدر اسباب امید…

    مخلص‌ کلام؛

    عاشق شهادت می‌مانیم و جز زیبایی نمی‌بینم.

     

     

     

    *نویسنده:   مبینا امانی؛ عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل

    *انتشار یادداشت‌ها به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «شبکه نشریات دانشجویان ایران» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

    این یادداشت برشی از ویژه نامه “فتح غریب” است

    برای مطالعه کامل ویژه نامه کلیک کنید

    نوشته های مشابه
    نقطه سر خط
    برشی از ویژه‌نامه فتح غریب

    نقطه سر خط

    دیدگاهتان را بنویسید