دوشنبه / ۷ آبان / ۱۴۰۳ Monday / 28 October / 2024
×
حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل تنها نقطه‌ای از قدرت نمایی ایران اسلامی است و امروز همه جهانیان باید بدانند که این موشک‌ها نه برای جبران خون سید حسن نصرالله‌ها و نه برای جبران خون اسماعیل هنیه‌هاست که جبران این خبط شما از ارزش زندگانی سگ مسلکانه یک به یک شما بالاتر است.
وَلَا تَهِنُواْ وَلَا تَحزَنُواْ وَأَنتُمُ ٱلأَعلَونَ إِن کُنتُم مُّؤمِنِینَ
  • کد نوشته: 1130
  • ۲۸ مهر
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

     

    آدمی شکل عجیبی دارد. در بحبوحه حوادث، بروندادهایش را نمایان می‌سازد. در روزهای اخیر شاید عده‎ای خیال می‌کردند امیدآفرینی، پنهان کردن ضعف‌هاست، خود فریبی است؛ اما یک چیز را همین عده قلیل نمی‌دیدند و آن هم آینده و افق روشن بود که می‌بایست در برابر دیدگان قرار بگیرد.

    آری؛ در گیر و دار جنایات رژیم سفاک و خون‌خوار صهیونیسیتی، انسان‌هایی از این کره خاکی پر کشیدند که بهترین‌های زمانه خویش بودند. مردمانی از جنس جهاد و فداکاری، در روزگاری که ظلم و جنایت جامعه بشری را جریح کرده بود؛ تنها یک معجزه می‌توانست قلب خفته مردمان این زمانه را بیدار کند. معجزه‌ای از جنس ولی آنگاه که آموزه‌هایش سراسر جهان را در بر می‌گیرد.

    مکتبی که حضرت امام خمینی(ره) ایجاد نمود، مکتب آزادگان بود. همان مکتبی که امروز شاگردانش در فلسطین و لبنان، با خون خود، درس مردانگی و آزادی‌خواهی را بر همگان نمایان می‌سازند.

    سید حسن نصرالله، یکی از همین شاگردان است. شاگردی که درس آزادگی را در مکتب حضرت امام آموخت و در راه مقام معظم رهبری و دفاع از مظلومین جهان قدم برداشت تا بر همه آشکار گردد که امروز سکان‌دار کشتی اسلام و مسلمین تنها یک نفر و آن هم مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است.

    سید حسن فدایی امام بود؛ در روزگاری که سیاهی و تاریکی منطقه را فرا گرفته بود دعوت ولی را لبیک گفت و علم مبارزه با جنایتکاران و غاصبان را بر افراشت. او با خون خود اعتقاد عملی به نعمت ولایت را نشان داد و به جهانیان اثبات نمود که پرچم اسلام جز با پیروی از این نعمت الهی بر افراشته نخواهد ماند.

    سید حسن نصرالله به سوی معبود ابدی شتافت. خداوند این توفیق را نصیب هرکس نمی‌کند اما نصیب او شد. او شهید شد؛ او بهشتی شد؛ او فدایی شد. او توسط شقی‌ترین افراد به شهادت رسید. چه پاداشی از این بالاتر که سراسر عمر خود را در راه ولایت، جهاد کنی و در آخر، پاداشت شیرینی شهادت باشد.

    او رفت اما از او یک حرکت جهانی ماند. حرکتی که امروز در سراسر کشورهای جهان به ویژه کشورهای جهان اسلام شاهد آن هستیم. مردمی که امروز جز خونخواهی و مطالبه انتقام چیزی بر زبان و روحشان جاری نیست. به راستی راه حل چیست؟ سید حسن رفت، اسماعیل هنیه رفت، نیلفروشان رفت و…

    به راستی چه چیزی می‌تواند درد دل و جان این مردم آزاده را درمان کند؟ پاسخ روشن است. همان جایی که خداوند متعال در آیه ۱۳۹ سوره آل عمران خطاب به مسلمانان فرمودند: “و سست نشوید! و غمگین نگردید! و شما برترید اگر ایمان داشته باشید!”

    شهادت سید حسن نصرالله و یاران با وفایش گرچه موجب حزن و اندوه است اما رسالتی که در پیش هست یارای مقاومت می‌خواهد. “ایمان” راه حل است. در احد هم مسلمانان اندوه شکست و از دست دادن عزیزان را با خود داشتند اما ایمان خدا و پیامبر خاتم(ص) سرنوشت را طور دیگری رقم زد.

    یاران، برادران و خواهران ما رفتند اما این به معنای شکست نیست؛ بلکه تلنگری برای بازگشت و اطاعت به امر ولی است؛ آنگاه که این محقق شود یقین بدانید که پیروز میدان امت مسلمان و مظلوم خواهد بود.

    چند روزی از شهادت سید و سالار شهیدان محور مقاومت می‌گذرد. حس و حال مردم نشان از یک حرکت عمومی دارد. حرکتی که امروز به تعبیری راه حل ماست. این خواست و اراده مردم برای به دوش کشیدن مسائل مهم است که سال‌های سال از آن به عنوان حرکت عمومی یاد شدع است و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند. مطالبه انتقام صرفا بر آمده از یک اندوه نیست، بلکه مقدمه‌ای برای یک حرکت عمومی است.

    مطالبه انتقام و بستن دهان استکبار و زورگویان همان حرکتی عمومی است که مردم در چند روز گذشته شعارهای آن را سر می‌دادند. آری؛ اگر حرکت عمومی و اطاعت از امر ولی نباشد، شاید سیاست آن طور که باید و شاید حق شادی امروز را که ما داریم به درستی بجا نمی‌آورد.

    و اما خطابه‌ای به دشمن ذلیل:

    حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل تنها نقطه‌ای از قدرت نمایی ایران اسلامی است و امروز همه جهانیان باید بدانند که این موشک‌ها نه برای جبران خون سید حسن نصرالله‌ها و نه برای جبران خون اسماعیل هنیه‌هاست که جبران این خبط شما از ارزش زندگانی سگ مسلکانه یک به یک شما بالاتر است و التیامی است آنی بر دل هایمان تا آن روز که ‌دسته دسته شاهد خروج ذلیلانه آمریکا از منطقه و نابودی کامل خانه‌های سست‌تر از عنکبوتتان باشیم. جمهوری اسلامی برای بار دیگر به شما یادآوری کرد، مسیری را که ‌آغاز کرده‌اید مسیر هلاکت نسل شماست؛

    مسیر زائل شدن کامل استکبار جهانی و بر چیده شدن تمامی ساز و کارهای مسخ کردن و بهره گرفتن از مردمان مظلوم و مستضعف عالم است و ما همان فرزندان امیرالمومنین علی(ع) و نسل سلمان‌هایی هستیم که ‌این وعده قطعی خداوند را رقم خواهیم‌ زد و شما را به سزای اعمال شنیع‌تان خواهیم رساند.

    در این ویژه‌نامه سعی شده است تا ابعادی از زندگانی سیدالشهدای محور مقاومت، شهید سید حسن نصرالله بیان شود تا اندیشه و عمل ایشان که بر آمده از مکتب حضرت امام و رهبر معظم انقلاب است به عنوان یک الگو و نماد به مردم به ویژه دانشجویان عرضه گردد. در ادامه هم با نکاتی تامل برانگیز از عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ در خدمت شما هستیم.

    با ما باشید…

     

     

     

    *نویسنده: یونس فرزین فرد؛ عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم

    *انتشار یادداشت‌ها به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «شبکه نشریات دانشجویان ایران» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

    این یادداشت برشی از ویژه نامه “فتح غریب” است

    برای مطالعه کامل ویژه نامه کلیک کنید

    نوشته های مشابه
    نقطه سر خط
    برشی از ویژه‌نامه فتح غریب

    نقطه سر خط

    مردان خداوند زنده هستند
    برشی از ویژه‌نامه فتح غریب

    مردان خداوند زنده هستند

    دیدگاهتان را بنویسید